Den Digitale Hotline

Der er hjælp at hente, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor normal åbningstid.

På tlf. 70 20 00 00 sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig med selvbetjening.

Mandag til torsdag kl. 8.00-20.00
Fredag kl. 8.00-16.00
Søndag kl. 16.00-20.00

Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?

Vi vejleder i de digitale løsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed.

Vi hjælper også med udvalgte områder inden for SKAT. Vi hjælper ikke med sagsbehandling.

Vi kan hjælpe med:

  • Forskudsopgørelsen
  • årsopgørelsen
  • håndværkerfradrag (1.marts - 1. juli)
  • betaling af skatter med betalingsID
  • vejledning i login til skattemappen med NemID eller tastselvkode
  • oversigt tilmeldte Digital Post eller ej.

Vi er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. Vi kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger.

Vi har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling. 

Kontaktinfo

Borgerservice
Torvet 5 - indgang B
7400 Herning
Åbningstider  

Tlf.: 96282400
Fax: 96282440
Send e-mail

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.

Læs mere om sikker mail