Den Digitale Hotline

Der er hjælp at hente, hvis du har brug for hjælp til digital selvbetjening - også udenfor normal åbningstid.

På tlf. 70 20 00 00 sidder dygtige medarbejdere klar til at hjælpe dig med selvbetjening.

Mandag til torsdag kl. 8.00-20.00
Fredag kl. 8.00-16.00
Søndag kl. 16.00-20.00

Hvad kan Den Digitale Hotline hjælpe med?

Vi vejleder i de digitale løsninger, som kommunerne og det offentlige stiller til rådighed. Vi kan også tjekke, om du er tilmeldt Digital Post.

Derudover hjælper vi også med udvalgte områder inden for SKAT.

Vi kan hjælpe med:

  • Forskudsopgørelsen
  • årsopgørelsen
  • håndværkerfradrag (1.marts - 1. juli)
  • betaling af skatter med betalingsID
  • vejledning i login til skattemappen med NemID eller tastselvkode

Vi er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. Vi kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger.

Vi har dog ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling. 

Video om Den Digitale Hotline

Kontaktinfo

Borgerservice
Torvet 5 - indgang B
7400 Herning
Åbningstider  

Tlf.: 96282400
Fax: 96282440
Send e-mail

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.

Læs mere om sikker mail